dijous, 8 de maig de 2014

Descripció d'un fet amb els cinc sentits

Una nit llarga

Dins l’espessor de la nit. Tots fent gestos i movent-se. Quina emoció tan forta!
Trobo una, dues persones famoses. Tot de mòbils i càmeres gravant… Quin espectacle!!

Un lloc que m’agrada molt

M’agrada molt la meva habitació, perquè puc estudiar en pau, fer els deures bé i jugar a l’ordinador quan vulgui. La meva habitació no és petita, és de color blau clar i fosc i té una finestra bastant gran que dóna al carrer Anoia, de Palafrugell. M’agrada molt el paisatge que veig, perquè quan m’avorreixo puc mirar tots els cotxes que passen, les persones i els gossos que hi passegen... Des de la finestra també puc veure un bosc magnífic i molt gran, amb molts arbres.


Adrià Garcia
2on D

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada