dijous, 8 de maig de 2014

Les Gòrgones


Un dia, quan jo i els meus tripulants del nostre vaixell estàvem navegant per l'Oceà Pacífic, vam veure enmig de l'horitzó una illa molt gran.

Atrets per la curiositat, vam decidir aturar-nos a aquella illa tan misteriosa i enigmàtica. Vam desembarcar en una platja de l'illa i, al poc temps de investigar-la, vam començar a veure animals petrificats de pedra per tot arreu.

Més tard vam veure persones petrificades que tenien cares de por. Just en aquell moment, vam sentir un soroll d'unes ales, tot seguit una fressa molt gran d'un animal que reptava, semblava com si vinguessin més d'una o dues serps. Vam veure una d'aquelles Gòrgones de les que tan es parlava; era la Medusa, que era la més terrible i ferotge de totes les tres germanes. Tenia una aspecte terrorífic, amb ales i urpes i en el cap, en comptes de tenir cabells, tenia serps. Molts dels meus tripulants van quedar petrificats, jo i el meu millor ajudant ens vam escapar amb la poca tripulació que quedava viva i vam fugir cap al nostre vaixell.

La Medusa ens va perseguir i va ser llavors quan se'm va acudir una idea per derrotar-la, així que vaig agafar un mirall i vaig fer reflectir la seva pròpia cara i, efectivament, la Medusa va quedar petrificada. Vam tirar-la per la borda i ens allunyàrem el més ràpid possible d'aquell lloc.


 



Alex Martinez

2nD

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada