dijous, 15 de maig de 2014

UN VIATGE A GRÈCIA

Avui és el gran dia, avui anem de viatge amb la classe de 2n d'ESO D a Grècia. Tota la classe està molt emocionada excepte jo. A mi, això d'estar uns dies fora de casa, no és que m'entusiasmi. Però com que hi anem tota la classe, és diferent.
Són les 5 de la tarda i agafem el vaixell rumb a Atenes. A la nit amb els meus col·legues sentim sorolls i ens girem, veiem ombres i correm a veure qui és. No veiem ningú. Segur que deu haver sigut l'Albert, el pallasso del grup.
A la nit al camarot sentim sorolls a la porta, però tampoc hi ha ningú.
Per fi arribem a Atenes. Anem directes al Partenó. Quina passada! No em pensava que fos tan gran. Hem vist moltes escultures. És impressionant l'escultura de la Medusa, sembla de veritat. Les serps del seu cap es comencen a moure. Al cap de cinc segons: ZAS! En Jordi, la Clàudia i l'Oriol petrificats. La Medusa va atacant amb la seva mirada a tots els alumnes. Ara va agredir la Júlia, com que la Júlia és tan presumida i tota l'estona s'està pentinant, amb el seu mirall reflexa la mirada de la Medusa contra la pròpia fera i queda petrificada.
Quin cansament de viatge, sort que ja tornem...Però m'ho he passat molt bé!

Berta Gomes
2n ESO D

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada