dijous, 5 de juny de 2014

La meva habitació

La meva casa és el primer lloc on visc amb altra gent, és com una mini societat. Hi ha espais comuns i individuals. La meva habitació és el meu refugi. La meva cambra té dues tonalitats liles...Aquest color és assossegador.
El meu dormitori és molt complet i hi ha un lloc per a cada objecte: un escriptori ben extens amb quatre calaixos amples per estudiar, un llit amb calaixeres i un altre llit “niu”; també hi ha un armari enganxat a la paret de tres portes per posar-hi tota la  meva roba.


Per concloure, només cal dir sobre el meu espai que tinc la sort de tenir l’habitació més ampla de casa on comparteixo, quan vull, moments amb la família i amics. Però també hi trobo la pau i la soledat que a vegades necessito.
Clara Sánchez
2n-D

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada