dilluns, 29 de febrer de 2016



LA MEVA HABITACIÓ

La meva habitació és com l'espai, s'hi està molt tranquil i silenciós. És el millor lloc per fer els deures, estudiar i escoltar música. La meva cambra està molt ordenada, ja que la comparteixo amb els meus amics i amigues quan venen a casa meva. Hi ha una tauleta de nit, amb el despertadora a sobre, i també estan col.locats uns armaris empotrats a la paret. Quan faig una festa d'aniversari i, invito amigues a dormir, és el principal lloc on estem. S'hi poden fer moltes coses com fer massatges, ja que és igual de relaxant que un SPA, fer sessió de fotos, ja que sembla una passarela de moda, amb tota la decoració que hi ha. També hi pots estar amb el mòbil i suposadament dormir.

Per a mi, és el millor lloc de la casa, on pots estar tranquil, i si algún dia necessites estar sol per algún problema, allà és el millor lloc.  












Eulàlia Bonay 1rD

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada