dilluns, 29 de febrer de 2016

La meva habitació

Per a mi, el meu refugi és com un palau on em sento tranquil i lliure. És com un coixí, que quan et sens incòmode o tens algun problema, el consultes. El meu dormitori és gran i avinent. El color de la paret de la meva cambra és brillant i agradable,d'un blau marí captivador i elegant amb il·lustracions encantadores. Al sector de la dreta hi ha el meu llit on dormo i passo una part del dia. Al sector esquerra hi ha un altre llit, el del meu germà. A primera línea davant dels llits hi ha dos armaris grans de paret. Un per a mi i l’altre per al meu germà. Són amples i  sobreabundants. Per últim hi ha una tauleta de nit amb tres calaixos i una làmpada vigorosa.


La meva habitació és exactament la més còmode, agradable i plaent que puc tenir. L’habitació dels meus somnis és una cambra feta d’or amb uns llits súper còmodes, un “jacuzzi” i una televisió portàtil amb un secretari robot que fa el que li dius.





Solaymane Afelad

1rD

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada