dimarts, 1 de març de 2016

La meva habitació


LA MEVA HABITACIÓ

   La meva habitació per a mi és diferent a les altres sales de la casa, m’encanta estar-hi sola, i pensar sobre què vull fer i què no.
  M’hi sento bé per mirar-hi la tele, per parlar pel mòbil, per estirar-m’hi i tencar els ulls i imaginar-me històries que m’agraden. Hi tinc coses molt maques, que potser per algú altre no valdrien res, però per a mi valen molt. 
  El meu llit està situat enmig de les quatre parets que la formen. Al costat, hi tinc un mini despatx on hi han les meves coses d’estudi i, a l’altra banda, hi ha els armaris, que estan situats a la paret. Davant el llit hi tinc un gran tele, al costat un mirall i, a la finestra, un autoretrat.
    La meva habitació m’agrada tal com és.

                                                                                     Júlia Sala,1rF.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada