dimecres, 18 de maig de 2016

EL MEU PRIMER DIA

EL MEU PRIMER DIA


No recordo gaire el meu primer dia a l’institut, però, el que si recordo és que la meva mare em va acompanyar només per saber quin grup em tocaria. Vam estar ella i jo buscant el meu nom. Per fi el vam trobar. Més tard van venir uns professors, van dictar els d’alumnes. Pasava molt de temps d’espera i per fi em va tocar a mi. En arribar a classe ens van donar l’agenda i vam apuntar les assignatures i els professors de les assignatures. En acabar vam fer un recorregut per l’institut fins a l’hora del pati. Jo no sabia que hi haguessin dos patis i quan me’n vaig donar compte em va agradar. El primer pati em va semblar estrany perquè hi havia molta  gent, però, el segon pati ja m’hi vaig acostumar.


Gerard Vidal Cobo
1rESO F

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada