dimecres, 18 de maig de 2016

el primer dia de l'institut



El primer dia de l’institut estava poc nerviosa i només coneixia a la gent que anava amb mi al cole.  A la primera setmana vaig conèixer a la Jenny, a mates, en aquell moment  estava super contenta , perquè ja havia fet una amiga.
Cada vegada, quan anava passant el temps anava coneixent a tota la classe i els professors. Al principi tenia por de perdre’m a els passadissos però al dia següent ja sabia orientar-me.
En aquest moment tinc molts amics, estic una mica cansada, perquè vull que arribin les vacances, és una mica avorrit l’institut però a vegades no, perquè estàs amb els teus amics i t’ho passes bé.
Aquest any m’ha passat molt ràpid, i m’he avorrit i m’he divertit.





Clàudia Valencia Carmona.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada