dimecres, 18 de maig de 2016

EL PRIMER DIA D’INSTITUT

-L’ institut és una cosa molt bona per al  teu futur, t’has de comportar i estar per la feina. -em repeteix la mare cada vegada.
Els nervis augmenten per moments, mentre em faig la motxilla, no paro de pensar en quins  companys tindré, si m’ho passaré bé, en els estudis… La mare em diu que no estigui nerviosa, que tot anirà perfecte, però per molt que em relaxi un moment, al cap de una estona torno a estar igual.

Riiiiiiing!!!! Sona el despertador a les 6:00h del matí, em dutxo, em vesteixo i esmorzo.  Agafo la motxilla i l‘esmorzar i arranco camí cap a l’autobús.
M’intento relaxar i pensar que tot anirà bé i vaig amb els meus companys. L’autobús arriba puntual, i marxem cap a l’ institut.
En arribar tothom està igual, súper nerviós, dintre de tot és normal no?
Surten els professors, i ens expliquen les coses i ens ensenyen l’ institut, els nervis baixen i tot és millor
A les 14:30 sona el  timbre i després d’un dia llarg me'n vaig cap a casa.

Ha estat molt bé                   
                                                                                             júlia sala

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada