dimecres, 18 de maig de 2016



INSTITUT

Quan vaig arribar a l’institut, per a mi, tot això era nou. Nous amics i amigues, horari seguit i aixecar-se molt més aviat què abans. Quan van anar cridant els grups,em vaig sentir millor, perquè a la calsse hi havía gent que coneixia. Aquell día ens van explicar moltes coses, però quan van anar passant els dies , ja estava molt més tranquil·la. A día d’ara estic molt contenta de la classe que m’ha tocat. Ara mateix, estic bastant satisfeta per les notes, però sé que puc donar molt més de mi. Estic molt contenta amb el meu tutor, és molt simpàtic. També hi han coses negatives, per exemple, no sempre te toquen les millors assignatures, perquè n’hi alguna que a mi, personalment no m'agraden: mates i socials. També m’hagués agradat anar amb una amiga que ara mateix va al Baix, però ens seguim veient i seguim quedant sempre. No aneu a un institut o a un altre perquè hi siguin les teves amigues, teniu que anar a aquell institut perquè realment os agrada anar a aquell institut i hos sentiu bé.
Irina Figueras Grande

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada